مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-19اقتصادي

شمالغرب شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است


شهردار منطقه 10 کلانشهر شیراز با اشاره به اجرایی شدن پروژه هایی کلان در محدوده تحت مدیریت این منطقه نظیر زیرگذرگویم، خط سوم قطار شهری و .

تاکید کرد که طی ماه های اخیر، - ایسنا/فارس شهردار منطقه 10 کلانشهر شیراز با اشاره به اجرایی شدن پروژه هایی کلان در محدوده تحت مدیریت این منطقه نظیر زیرگذرگویم، خط سوم قطار شهری و .

تاکید کرد که طی ماه های اخیر، شمالغرب شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده و نوید توسعه ای مطلوب در خدمات رسانی را می دهد.

شهرام سبزیان فرد شنبه 28 مرداد با بیان اینکه بودجه عمرانی و خدمات شهری منطقه 10 امسال 385 میلیارد تومان تعیین شده است، به خبرنگاران گفت: طی حدود شش ماه گذشته شاهد کسب موفقیت هایی در زمینه شهرسازی و کسب درآمد دست یافته ایم؛ طی این مدت بیشترین تعداد موافقت اصولی و پروانه صادره در شهرداری شیراز مربوط به منطقه 10 بوده است.

سبزیان فرد با اشاره به اینکه در حوزه املاک حداکثر همکاری با معاونت عمرانی و فنی شهرداری انجام شده است، عنوان کرد: پروژه هایی نظیر زیرگذر گویم و 55 متری حافظ دارای بیشترین حجم تملک بوده که در زمینه توافق با شهروندان و جلب رضایتمندی آنها قدم های مثبتی برداشته شده است.

او از زیرگذر گویم به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری شیراز یاد و اضافه کرد: این پروژه حجم تملکی وسیعی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمالغرب شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است

شمالغرب شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است